Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΑ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

ένας συνδιασμός ντεκουπάζ με κόσμημα..
. αυτό είναι το καπάκι απο ένα απλό κουτί μπισκότων που έφτιαξα για τα κοσμήματα της ανηψιάς μου. του έβαλα ρομαντικά τριαντάφυλλα και το έβαψα σε ρόζ τονους!!!! υπόσχομαι να βάλω και το υπόλοιπο μέρος του κουτιού σύντομα.
το κόσμημα είναι μια καρφιτσούλα με αλουμίνιο και φωτογραφία πλαστικοποιημένη  την οποία την έφτιαξα με τις οδηγίες της μικρή Αννούλας και τις φίλης μου Χαράς. Ελπίζω να την πέτυχα .... είναι όμως πολύ ωραία πάνω  στις  καλοκαιρινές πασμίνες



20 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο
Καλό απόγευμα :)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Tυχερή η ανηψούλα!
Είναι πολύ όμορφη η καρφιτσούλα και περίεργη.
Για το κουτί τι να πω;
Απλά ζηλεύω.

Εlena είπε...

Ποτέ μου δεν θα καταλάβαινα ότι είναι κουτί από μπισκότα…
Και η καρφίτσα είναι τέλεια!
Καλό Σαββατοκύριακο!

NANTIA είπε...

Το κουτάκι είναι υπέροχο, άρχισες κι εσύ τα θαύματα με το ντεκουπάζ! Και η καρφιτσούλα μια γλύκα! Η εικόνα που διάλεξες μ'αρέσει πολύ!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Unknown είπε...

Πραγματικά εξαιρετικά και τα δυο. Το μόνο που θα με έκανε να φανταστώ ότι είναι κουτί απο μπισκότα είναι το οτι μου το είπες!!!!! Μπράβοο

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Θαυμάζω και χαίρομαι την πρόοδό σου σ όλα τα επίπεδα.
Πολύ όμορφα και τα δύο! Αν μ ένα σεμινάριο έκανες τέτοια δουλειά με περισσότερα θα κάνεις θαύματα!!!
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

M' αρέσει πολύ και το θέμα και η υλοποίηση!! Θα πιάσω και εγώ τα κουτιά μου φαίνεται!

ΓΩΓΩ είπε...

Παρα πολυ ομορφα και τα δυο πραγματικα... αλλα η καρφιτσουλα ειναι απιστευτα...ομορφη!!!Τελεια

princess είπε...

Αγγελική μπράβο και για τα δύο είναι φοβερά ειδικά η καρφίτσα δεν περιγράφεται!!!!

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ!!!!!!
Αχ! γιαγιά Αντιγόνη αυτή η ανηψιά είναι η μεγάλη μου αδυναμία .
Ναντια Γωγώ princess ετοιμάζω και άλλες καρφιτσούλες όλες με vintage φωτο τις ταιριαξα με όλες τις πασμίνες μου.
Ανεράιδα περιμένω και τα δικά σου κουτλακια με αγωνία και είμαι σίγουρη οτι θα ειναι τέλεια.
Ελενα καλό Σ/Κ και σε σένα.
Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ !!!!
Χαρά μου σε ευχαριστώ για την καλή βαθμολογία ελπίζω να είμαι καλή μαθήτρια!!!!!!

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

αστερι μου σε ξέχασα σε ευχαριστώ πολύ

nitsa2009 είπε...

Πολύ όμορφη η καρφίτσα σου μπράβο περιμένουμε κι άλλα

Marta είπε...

Una cajita ¡preciosa!, me encanta.
Besitos desde España

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ακόμα μια φορά ..γειάς τα χεράκια σου, πολύ όμορφα και τα χρώματα.

Rena είπε...

Μια ομορφιά και τα δύο,είναι από το στυλ που μου αρέσει να χαζεύω για ώρες όταν τα πετυχαίνω σε βιτρίνες!

Unknown είπε...

Aγγελική μου έχω ένα βραβείο για εσένα που σου αξίζει πραγματικά γι αυτή την όμορφη δουλειά που κάνεις.
Μπορείς να έρθεις να το πάρεις όποτε θέλεις

Φιλιά

SpIrToKoYto είπε...

Καταπληκτικό...!!!
και η ιδέα με την καρφίτσα εξαιρετική..
καλή σου εβδομάδα..

nostimia είπε...

Πολύ όμορφο και πολύ ρομαντικό

...irida... είπε...

Και τα δυο ειναι υπεροχα.μπραβο!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Ειρήνη είπε...

κάνεις καταπλξκτικά πράγματα..τα ζηλεύω!πολλά μπράβο!