Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ΕΓΙΝΑ ΘΕΙΑ!!!!!!!!

Ναι χθές έγινα θεία για τρίτη φορά. Αυτή την χαρά μου την έδωσε ο  αγαπημένος μου αδελφός και η οικογένεια απέκτησε ακόμα ένα κοριτσάκι. Είναι το πρώτο τους παιδάκι και όλοι είμαστε πολύ ευτυχισμένοι!!!!!! Τους εύχομαι ολόψυχα να ΄τους ζήσει και να είναι πάντα τυχερή στην ζωή της.
Αποφάσισα λοιπόν να προσπαθήσω να τις φτιάξω ένα απο αυτά τα καταπληκτικά diaper cake που βλέπω σε κάποια blog. Ελπίζω να πέτυχε η πρώτη μου απόπειρα.Μην με κρίνετε πολύ αυστηρά!!!!!
Βάζω φωτογραφίες απο όλα τα στάδια έπειτα απο απαίτηση της φίλης μου Μαρίας.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τις φίλες που μου έδωσαν βραβεία όλο αυτό το διάστημα τις απουσίας μου. Λυπάμε που δεν το έκανα νωρίτερα αλλά κάποιοι σοβαροί λόγοι με κράτησανε μακρυά απο όλους σας όλο αυτόν τον καιρό . Όμως όπως λένε τέλος καλό όλα καλά!!!!!!! Ιδιαίτερα θα ευχαριστήσω δύο φίλες που ήταν δίπλα μου όλες αυτές τις μέρες και με στήριξαν !!!!
 Χαρά και Μαρία σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

Florendia είπε...

Πολύ ωραίο! Και τα παπουτσάκια τι γλυκά!

Ειρηνη Σ είπε...

πολυ ομορφο το '''κεικ'''
να σας ζησει το ζουζουνακι και να εχει καλη τύχη στην ζωη

Μarion, είπε...

Να σας ζήσει η μικρούλα και πάντα να σας δινει χαρές. Να είναι γερή κι ευτυχισμενη!

Πολύ ωραία η ''τουρτα'' :)
Μια χαρα τα πηγες.
Ευχομαι ολα καλά και σε σένα

Φιλιά

manousina είπε...

Να σας ζήσει η τσούπα, να την δείτε όπως επιθυμείτε. Υγεία, χαρά και αγάπη να πλημμυρίζουν την ζωή της. Πολύ ωραία η πρώτη απόπειρα για τουρτίτσα...

nitsa2009 είπε...

Αγγελική μου να σας ζήσει.Πραγματικά υπέροχο αυτό που έφτιαξες συνχαρητήρια.
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ

Asteri (Maria) είπε...

Να σας ζήσει η μπέμπα!
Να είναι πάντα γερή και δυνατή!

Φωτεινή είπε...

Να σας ζήσει!!!! Υγεία και πολλή αγάπη (που σίγουρα την έχει!). Το diaper cake τέλειο!!! Εκπληκτικό το αρκουδάκι, γούτσου γούτσου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να σας ζήσει η μπεμπουλίτσα, να είναι πάντα γερή και καλότυχη!!
Η δημιουργία σου είναι υπέροχη, πολλά πολλά μπράβο!!!

Evie είπε...

Συγχαρητήρια να σας ζήση με υγεία, ευτυχία και καλή τύχη στην ζωή του!!Το δωράκι είναι επιτυχημένο!!.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Να σας ζήσει το μωρουλίνι!!!!
Νάναι καλότυχη στη ζωή της και νάχει πάντα υγεία για να την καμαρώνετε όλοι.Γεννήθηκε απο αγάπη, έφερε αγάπη, της δίνετε αγάπη
Μόνο αγάπη λοιπόν να συναντάει πάντα στη ζωή της!Οσο για την μωροτούρτα πώς θα μπορούσε να μην ήταν ωραία αφού έγινε με τόση τρυφερότητα και τόσο ενθουσιασμό;
ΤΕΛΕΙΑΑΑ!!!
Οσο για τ άλλα,πιστεύω οτι εκφράζω και την Μαρία, δεν χρειάζονται ευχαριστίες.Οι φίλοι είναι για τα καλά και τα άσχημα.
Τι σημασία έχει που δεν γνωριζόμα στε, τι σημασία έχει που γνωριστήκα με μόλις πρόσφατα... αυτό που νιώθουμε μας ενώνει σαν νάμασταν πάντα μαζί κι ελπίζω αυτό να συμβεί.
Πάντα μαζί!
Ενα μεγάλο φιλί σε σένα και ενα στις πατουσούλες της μπέμπας.

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας είναι τόσο πολύτιμές για μένα!!!!
Χαρά μου σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα λόγια σου και τις ευχές σου και να ξέρεις ότι σε νιώθω πολύ δικό μου άνθρωπο και ξέρω ότι έχω κάποιον δίπλα μου όταν τον χρειαστώ!!!!!!! φιλιά πολλά σε όλες!!!!!!!!!!!!!!!!!

SpIrToKoYto είπε...

να σας ζήσει κορίτσι μου..
όσο για το ροζ όνειρο που μας παρουσίασες,απλά..ονειρικό..-:))

xristiana xristodoulou είπε...

Να σας ζήσει! Ευτυχισμένο, γερό, δυνατό και τυχερό να είναι το κοριτσάκι...
Όσο για την "τούρτα"... αυτό είναι υπερπαραγωγή!!!
Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου...

Maria είπε...

Τέλειο, τέλειο, ΤΕΛΕΙΟ!!!! Καλύτερο κι απ’ ότι το φανταζόμουν! Χρυσοχέρα μου! Έκανες καταπληκτική δουλειά! να σου ζήσει και πάλι το ανηψούδι σου! Ελπίζω να περνάς καλά! Σ’ ευχαριστώ και για το βραβείο! Σε φιλώ!!!!!!!

Blogger είπε...

Register on EverydayFamily now and you will receive stage based pregnancy and baby newsletters, promotions and weekly coupon alerts as well as access to free baby samples, baby coupons, baby magazines & much more.

New Members are Enrolled to Win Free Diapers for a Whole Year!