Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ!!!!!

 Η φίλη μου η Μαρία με προσκάλεσε να συμμετάσχω σε  αυτό το τόσο όμορφο παιχνίδι γνωριμίας.
Αρχίζω λοιπόν.......
10 πράγματα που αγαπώ......

1 .Τους άντρες της ζωής μου τον γιό μου και τον άντρα μου

2 .τα ταξίδια

3. τα αδέλφια μου

4. την ανατολή μιας νέας μέρας

5. το blog μου

6. την ζωή.....

7. τον έρωτα......

8. την δημιουργία

9. την μουσική

και 10. να δίνω και να παίρνω αγάπη!!!!!

Δίνω την σκυτάλη σε 10 ακόμα blog για να συνεχιστεί το παιχνίδι γνωριμίας
1. "Los Angelinos"

2. "Sofias voyage"

3. Art Makes Me Happy

4. Asimina's ...

5. Crafts and me

6. Despoina's Decoupage

7. Handmade by decoupage art

8. Livilavi Designs - ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ, ΓΑΛΟΤΣΕΣ, ΣΑΝΔΑΛ...

9. My free time

10. olivetreegirl

Καλή διασκέδαση!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Marios είπε...

Πολύ μου αρέσει το παιχνιδάκι.

Το blog μου είναι πραγματικά πολύ νέο και δεν περιμένω κανέναν να με καλέσει, έχω δει όμως ότι γίνεται ένας χαμός!

Καλή συνέχεια.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κούκλος ο γιος να τον χαίρεσαι!
να το τολμήσω να πω οτι σου μοιάζει κιόλας ή θα με κυνηγάει ο Στάθης;
όσο για τον έρωτα βλέπω καλά κρατεί...ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!
Σε φιλώ και σ αγαπώ

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

Μάρις καλως μας ήρθες. Χαρούλα το έχει χωνέψει πια οτι ο γιός του δεν του μοιάζει καθόλου......

SpIrToKoYto είπε...

καλημέρες παιχνιδιάρικες και καλή εβδομάδα..-:))

Marios είπε...

Καλησπέρα Αγγελική.

Ανέφερα το blog σου στο παιχνιδι...

http://jewelry-gifts-art.blogspot.com/

{Marianna} είπε...

Περάστε να παραλάβετε παρακαλώ... :)
http://withlovemarianna.blogspot.com/2010/09/blog-post_24.html